top of page
bg.jpg
12.png

Sanal Santral

Bulut tabanlı internet üzerinden hizmet veren Sanal Santral (Bulut Santral), şirketinizde telefon santrali bulundurmanıza gerek kalmadan internetin olduğu her yerden tüm santral özelliklerini, hatta çok daha fazlasını kullanmanıza olanak sağlar.

 

İnternet tabanlı bu yeni nesil telefon santralinde eski tip analog santraller gibi yatırım maliyeti gerektiren fiziksel bir santral kurulması gerekmemekte, tamamen internet üzerinden çalışmaktadır.

 

Tek bir bulut santral ile tüm şubelerinizin telefon santrali ihtiyacını karşılayabilir, şubeler arası iletişim maliyetlerinden kurtulabilirsiniz.

ÜCRETSİZ ENTEGRASYON

Bulut santralinizi kullandığınız CRM veya yazılımla entegre edebilirsiniz.

ŞUBELERİNİZ TEK ÇATI ALTINDA

Sanal santralin esnek yapısı sayesinde tek bir santral kullanarak şubelerinizi aynı çatı altında toplayın.

SIFIR YATIRIM MALİYETİ

Sanal santrale aylık kiralama modeliyle hiçbir kurulum ücreti ödemeden sahip olabilirsiniz.

Sanal santral servisinin akıllı yapay zekası, işletmenizde sınırsız sayıda numaraya yönlendirme yaparak tek numara ile birden fazla çağrı gerçekleştirebilir. Ayrıca mesai dışındaki özel günler için farklı operatör seslendirmesi sunabilir. Müşterilerinizi tanıyarak ismi ile hitap edebilir ve masaüstü telefondan, bilgisayardan, mobil uygulamadan veya cep numarasından kullanıma olanak verir.

14.jpg
13.png

Bulut teknolojisi

Bulut teknolojisi sizlere hem görüntülü görüşme hem video konferans hem de SMS hizmetlerini tek abonelik ile kullanma imkanı sağlar. Aynı zamanda çağrı raporlarınızı, telefon ayarlarınızı, iletişim altyapınızı online olarak yönetebilirsiniz.

Çağrı Merkezi Altyapısı

Sanal Santralin çağrı merkezi çözümleri ile çağrı merkezleri yapay zeka destekli akıllı sistem ile güçlendirilir. Bilgisayara yüklenen çağrı karşılama ekranları ile çağrı trafiği uygulama üzerinden yönetilir. Çağrı merkezi agent'ları takım arkadaşlarının durumlarını uygulama üzerinden izleyebilir. Aynı zamanda agent'lar, bağlı oldukları çağrı kuyruklarının durumunu da görebilir. Bu uygulamalar ile supervisor'lar çağrıları gözlemleyerek gerekli gördükleri yerde müdahale edebilir.

20.png
22.png

Ses kayıt

Sanal Santral ile tüm çağrıları otomatik olarak kayıt altına alabilirsiniz. Daha sonra web portalı üzerinden tüm kayıtlara ulaşılabilir. Kayıtlar, sisteme erişimi olan kişiler tarafından çeşitli filtreler ile taranarak dinlenebilir.

Otomatik Arama

Sanal Santral'in otomatik çağrı yapabilme özelliği, aynı anda birden faza çağrı yapma ihtiyacı olan işletmelerin günde on binlerce çağrı yapabilmesini sağlamaktadır. Sisteme eklediğiniz listedeki tüm numaralar otomatik olarak aranabilir ve müşteri temsilcisine aktarımları ya da kamuoyu araştırmasına katılımları sağlanabilir. Aranan numaraya ulaşılamaması durumunda tekrar arama özelliği algoritma tarafından devreye alınır.

21.png
bottom of page