IVR
Etkileşimli Sesli Yanıt Sistemi ile numaralara toplu olarak ulaşıp ses kaydı dinletebilirsiniz. IVR mesajlarını ileri bir tarihe planlayıp sistemin otomatik olarak çalışmasını sağlayabilirsiniz ve iletilme, cevaplanma durumlarını online takip edebilirsiniz.
Aynı zamanda kamuoyu araştırması için de IVR mesajlarını kullanabilirsiniz.
1’DEN FAZLA HATTA, AYNI ANDA CEVAP
Herhangi bir lisans gerektirmeden birden fazla dış hattınıza aynı anda cevap verebilir.
INTERAKTİF IVR MODÜLÜ
Müşterinizi numarasından tanıyarak ismiyle karşılayın ve komutlarla yönlendirin.
SESLİ MESAJ
BIRAKMA
Meşguliyet durumunda sesli mesaj bırakabilir veya o dahiliye ait cep telefonuna aktarım sağlanabilir.
Ürün ve kampanya tanımı
Etkinlik duyurusu
Müşteri bilgilendirme
Memnuniyet anketi
Pazar araştırması
Seçmen anketi
IVR ile anket yapmak, hedef kitlenin fikirlerini yoklamanın en pratik yollarından biridir. Mesajın iletildiği kişiler telefonu tuşlayarak ankete katılım gösterebilirler. IVR yoluyla düzenlediğiniz anketin sonuçlarını grafik halinde toplayabilirsiniz. Ayrıca yine tuşlama yolu ile doğum tarihi, hesap bilgileri, TC kimlik numarası gibi verileri de elde edebilirsiniz.